Ο χρόνος παραμονής σε ένα site αλλάζει τα δεδομένα

time.jpg

Διάβασα μόλις οτι η Nielsen – NetRatings, εταιρεία μετρήσεων media, θα δίνει απο εδω και πέρα ιδιαίτερη έμφαση στον χρόνο παραμονής σε κάθε σελίδα.

Ηδη λεει ανακοίνωσε πως το site της AOL είναι αυτό με τον μεγαλύτερο χρόνο παραμονής για τον Μαϊο (με χρόνο παραμονής 25 δις λεπτά!) παρ’όλο που το google βρίσκεται στην κορυφή με 110 εκατομυρια μοναδικούς χρηστες.

Advertisements

2 Σχόλια »

  1. Κοιτα να δεις τι γινεται…

  2. νικος κ said

    ας σπάσουμε αυτό το ρεκόρ στη σελίδα σου internetakia!!!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: